Saturday, March 28, 2009

21. päev - Sydney, Brisbane, Kuala Lumpur & Stockholm

Sydneyst startis lennuk kell 21.25 ja võttis suuna Brisbane'i suunas. Kui Katre poleks päeval lennu üksikasju uurinud, siis oleks see meile tõelise üllatusena tulnud, sest ei olnud aimuga ennem, et lennuk teeb tuhatkond kilomeetrit Sydneyst põhjas vahemaandumise.

Brisbane'i jõudsime tunnike enne keskööd. meie üllatuseks aeti meid viisakalt lennukist välja - ju oli neil kavas lennukit tankida. Veetsime tunni Brisbane'i lennujaamas ja siis jätkus meie lend Kuala Lumpuri suunas.
Lennukis anti meile tubli õhtusöök ja mina otsustasin peale seda magama jääda... Karoliina tegi valiku filmide kasuks ja oli enamiku lennuajast üleval. Lend Kuala Lumpurisse möödus rahulikult ilma vahejuhtumiteta.

Kuala Lumpuri lennujaam oli varajasel hommikutunnil suht tühi, jõudsime sinna kella viie paiku hommikul (Malaisia aja järgi). Karoliina tegi terminalis aega parajaks sudoku lahendamisega.

Selline nägi välja päikesetõus Malaisias läbi lennuterminali akna ja taustaks on lennuk, mille peale me tund hiljem suundume.

Suur mürakas on küll Boeing 747-400, kokku mahub pardale 416 reisijat, esimeses otsas (first ja business klassi osas) on lennuk suisa kahe korruseline.

Lennukisse jõudes selgus, et pooled kohad jäävad tühjaks, ju on ikka maailmas majanduslangus reisimisele mõjuma hakanud :)

Tänu vähesele reisijate hulgale õnnestus mõlemal lennul saada koht akna all.

Kuigi õhtkutõusul ja laskumisel elektroonilisi seadmeid kasutada ei tohi, klõpsasin vapralt pilte Kuala Lumpurist õhkutõusul. Sellel pildil näha meie lennuki vari hommikuse palmimetsa taustal.

Śiin on näha üks suuremat sorti kaubalaev India Ookeanis 11 km kõrguselt.

Ja täiesti pilvitu silmapiir lennuki aknast (pilt tehtud India kohal).

Siin sai spioneeritud India kohal. Tõsiselt tiheda asustusega maa on India. Mõned tunnid hiljem jõudsime Venemaa kohale ja seal olid vaid suured lumised inimtühjad avarused näha :)

Läänemere ja Rootsi kohal aga oli paks pilvedemeri ja alla vaadates oli näha vaid pilvevatti...

Hotellis tervityas meid televiisor traditsiooniliselt (Karoliina nimi vist on rootslaste jaosk liialt pikk olnud :)).

Dušširuum oli meil siin aknaga, kui vesi sulises võis illuminaatorist vajadusel toas toimuvat järgida :)

1. No tere, käre Jaanis!
    Tore, et tagasilend kenasti sujus. Aga Kuala Lumpuris jäi teie planeeritud shoping küll vist varajaste hommikutundide tõttu ära:))))
    Head lendu Tallinnasse ja loomulikult kenasti Rõugesse jõudmist!

2. Igal juhul kalendri järgi peaksite te nüüd juba kodus olema. Nii et head puhkamist enne tööpäeva hommikut. Olge tugevad

3. noh, kas ööpäev hakkab õigesse rütmi keerama juba? kindlasti ootate pikisilmi nädalavahetust, et välja puhata saaks.
    JA PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS!!!!

4. tundub et stockholmi te jäitegi...