Wednesday, March 18, 2009

11. päev - Aktiivne puhkus

11. päev, pool reisist seljataga ja tegime Karoliinaga otsuse üks päev aeg maha võtta ja mitte ringi rännata. Vahva on küll ilusaid ja huvitavaid kohti külastada, kuid uskuge mind, see väsitab ükskord ka ära.

Selline vaade avaneb sisehoovist, kus otsustasin lihtsalt ilusat ilma nautida...

... ja eelnevate päevade blogi mõne reaga täiendada...

... ning Sydneyst startivaid lennukeid pildistada :)

Karoliina aga sai esimest korda võimaluse ka kooliasjadesse süvenemiseks. Ikkagi kaks nädalat pausi koolist tuleb järgi õppida.
Et kas selleks maksis lennata kodust 18 000 km kaugusele? Ausalt öeldes, ega meil olnudki kavas kõik 21 päeva hirmsa valuga ringi trampida, vahepeal tahaks puhata natuke :)

5 comments:

  1. Ma ütlesin Jaanisele, et pane no pehmendus selja taha. Aga jaanis tahtis läbi toolivõrede päikest saada:)))) Pärast triipe siiski ei täheldanud selja peal!

    ReplyDelete
  2. Noh, kas jäitegi nüüd koju puhkama? UU?

    ReplyDelete
  3. Ei olegi seal öuest nii head muru pilti saanud! Kas te olete kylalised seal ka muru aidanud kasta pererahval?

    ReplyDelete
  4. No siia murule tõesti võikski puhkama jääda, kui sügisene jahe ilm (+30) asja ära ei rikuks :)
    Aga tegemist on nii palju olnud, et olen oma blogi trükkimisega lootusetult jänni jäänud. Loodan ikka enne reisi lõppu kenasti järje peale saada jälle.
    Muru kastmise eest on viimasel ajal ikka rohkem ilmatraat hoolt kandnud, öösiti tibab ikka päris tihti...

    ReplyDelete
  5. Tegelikult on mul muru ja aed päris hukas viimasel ajal. Muruniitja ei taha enam minu kätes töötada, Intsul pole aega teda putitada ja mul pole aega umbrohtu kitkuda. Aga kurgid, mis ma jaanuari lõpus külvasin, on nüüd suureks kasvanud ja hakanud kurke kasvatama. lapsed lugesid 7 suuremat kurki nende küljes. Pilti pole teinud.

    ReplyDelete